مدرسه علمیه الزهراء«سلام الله علیها»ارومیه

خرید بک لینک
<a href='/last-search/?q=مدرسه'>مدرسه</a> <a href='/last-search/?q=علمیه'>علمیه</a> <a href='/last-search/?q=الزهراء«سلام'>الزهراء«سلام</a> <a href='/last-search/?q=الله'>الله</a> <a href='/last-search/?q=علیها»ارومیه'>علیها»ارومیه</a> - ما دل به تو بستیم و ولاغیر/کلیپ /سرود شاد عید غدیر خم https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/ سرباز امام زمان باشیم .......در هر نقطه ی دنیا ظلم و بیعدالتی و تبعیض و زورگویی وجود دارد،اینها همان چیزهایی است که امام زمان برای مبارزه با آنها می آید.اگرسرباز امام زمانیم، باید خود را برای مبارزه آماده کنیم. fa-IR http://blogs.law.harvard.edu/tech/rss 60 ما دل به تو بستیم و ولاغیر/کلیپ /سرود شاد عید غدیر خم https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/ما-دل-به-تو-بستیم-و-ولاغیر-سرود 13:55:00 +0430 چهارشنبه، 22 تیر 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه مناسبت هادانلود کتاب و نرم افزار 1048853@https://kowsarblog.ir/ <p style="text-align: center;"> </p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; color: #800080;"><strong><span style="font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;">ما مست تولای تو هستیم ولا غیر/ ما خاک کف پای تو هستیم ولاغیر/ </span></strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; color: #800080;"><strong><span style="font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;">ما دل به تو بستیم و ولاغیر/ مستیم و ولاغیر/ </span></strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; color: #800080;"><strong><span style="font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;">علی علی علی &#8230; سرود شاد عید غدیر خم</span></strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt;"> حاجمحمودکریمی</span><br /><span style="font-size: 10pt;"> حاجمحمدرضاطاهری</span><br /><span style="font-size: 10pt;"> حاجسعیدحدادیان</span><br /><span style="font-size: 10pt;"> کربلاییحسینطاهری </span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; color: #800080;"><strong><span style="font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><video controls="controls" width="300" height="150"><br /><source src="https://kowsarblog.ir/media/blogs/alzahra-oromiye/quick-uploads/1fbdcf935e03ef9637c2822ea8442c7811736131-144p.mp4" type="video/mp4" /></video></span></strong></span></p><div class="item_footer"><p><small><a >مطلب اصلی</a> در <a >کوثربلاگ </a>ارسال شده است.</small></p></div>

ما مست تولای تو هستیم ولا غیر/ ما خاک کف پای تو هستیم ولاغیر/

ما دل به تو بستیم و ولاغیر/ مستیم و ولاغیر/

علی علی علی … سرود شاد عید غدیر خم

حاجمحمودکریمی
حاجمحمدرضاطاهری
حاجسعیدحدادیان
کربلاییحسینطاهری

]]>
https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/ما-دل-به-تو-بستیم-و-ولاغیر-سرود#Idea https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/?tempskin=_rss2&disp=Idea&p=1048853
فقط حیدر امیرالمومنین است https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/فقط-حیدر-امیرالمومنین-است-8 13:39:00 +0430 چهارشنبه، 22 تیر 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه خطبه غدیر 797434@https://kowsarblog.ir/ <p><img style="display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;" src="https://kowsarblog.ir/media/blogs/alzahra-oromiye/quick-uploads/photo_2019-08-14_11-58-05.jpg" alt="غدیر" width="356" height="356" /></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #008000;"><strong><span style="font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"> و یَقُولُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوْلا أُنزِلَ عَلَیْهِ آیَةٌ مِنْ رَبِّهِ إِنَّمَا أَنْتَ مُنذِرٌ وَ لِکُلِّ قَوْمٍ هَادٍ</span></strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #003300;"><strong><span style="font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;">کسانى که کافر شدند مىگویند: «چرا آیه ای از پروردگارش بر او نازل نشده»؟! تو فقط بیمدهندهاى؛ و براى هرگروهى هدایتکنندهاى است. { سوره رعد- آیه ۷}</span></strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;"><strong><span style="font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;">از امام باقر علیه السلام روایت است که پیامبر خدا صلی الله علیه و آله دربارهی آیه «إِنَّما أَنْتَ مُنْذِرٌ وَ لِکُلِّ قَوْمٍ هادٍ» فرمود:</span></strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #008080;"><strong><span style="font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;">«من آن بیمدهندهام و در هر دورانی امامی از ما در بین مردم حضور دارد که آنان را بهسوی آنچه که پیامبر خدا آورده، راهنمایی میکند و هادیان بعد از او اوّلاً #علی علیه السلام است و سپس جانشینان او یکی پس از دیگری خواهند بود. قسم به خداوند که امر هدایت از میان ما بیروننرفته و تا روز قیامت در میان ما خواهد بود. رسول خدا صلی الله علیه و آله همان بیمدهنده و #علی علیه السلام کسی است که اهل هدایت به وی اقتدا میکنند».</span></strong></span></p><p><br /><span style="font-size: 10pt;"><strong><span style="font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"> بحارالأنوار؛ ج۳۵، ص۴۰۴</span></strong></span></p><p> </p><div class="item_footer"><p><small><a >مطلب اصلی</a> در <a >کوثربلاگ </a>ارسال شده است.</small></p></div> غدیر

و یَقُولُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوْلا أُنزِلَ عَلَیْهِ آیَةٌ مِنْ رَبِّهِ إِنَّمَا أَنْتَ مُنذِرٌ وَ لِکُلِّ قَوْمٍ هَادٍ

کسانى که کافر شدند مىگویند: «چرا آیه ای از پروردگارش بر او نازل نشده»؟! تو فقط بیمدهندهاى؛ و براى هرگروهى هدایتکنندهاى است. { سوره رعد- آیه ۷}

از امام باقر علیه السلام روایت است که پیامبر خدا صلی الله علیه و آله دربارهی آیه «إِنَّما أَنْتَ مُنْذِرٌ وَ لِکُلِّ قَوْمٍ هادٍ» فرمود:

«من آن بیمدهندهام و در هر دورانی امامی از ما در بین مردم حضور دارد که آنان را بهسوی آنچه که پیامبر خدا آورده، راهنمایی میکند و هادیان بعد از او اوّلاً #علی علیه السلام است و سپس جانشینان او یکی پس از دیگری خواهند بود. قسم به خداوند که امر هدایت از میان ما بیروننرفته و تا روز قیامت در میان ما خواهد بود. رسول خدا صلی الله علیه و آله همان بیمدهنده و #علی علیه السلام کسی است که اهل هدایت به وی اقتدا میکنند».


بحارالأنوار؛ ج۳۵، ص۴۰۴

]]>
https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/فقط-حیدر-امیرالمومنین-است-8#Idea https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/?tempskin=_rss2&disp=Idea&p=797434
پرچم افراشته در قلب مومن https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/پرچم-افراشته-در-قلب-مومن 12:50:00 +0430 چهارشنبه، 15 تیر 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه اخلاقی 1503444@https://kowsarblog.ir/ <p><br /><span style="font-size: 10pt;"><strong>زیارت آل یاسین</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;"><strong><span style="color: #800080;">السَّلامُ عَلَيکَ أيُّهَا الْعَلَمُ الْمَنصوبُ</span></strong></span><br /><span style="font-size: 10pt;"><strong><span style="color: #800080;">سلام بر تو ای پرچم افراشته</span></strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #008000;"><strong>وجودمقدس امام زمان عجلاللهتعالیفرجه چون پرچمی نمایان و برافراشته است كه بايددر مکانی مقدس و مطهر نصب شود.</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #008000;"><strong>خداوندسبحان اين پرچم را در قلب مؤمن قرار داده است.</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;"> در حدیث مشهور آمده است که: </span><br /><span style="font-size: 10pt;">« قَلْبُ الْمُؤْمِنِ عَرْشُ الرَّحْمن. » </span><br /><span style="font-size: 10pt;">«دل انسان با ایمان تخت پادشاهی خداوند رحمان است»</span><br /><span style="font-size: 10pt;"> بحارالانوار، ج ۵۵، ص ۳۹</span></p><p><span style="font-size: 10pt;"><strong>حضرت آیت الله بهجت رحمة الله میفرمودند: امام زمان در دل هر شیعه یک مسجد دارد.</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;">چنانچه قلب انسان مملو از حب دنیا و معصیت گردد و وجودش به مرداری تبديل شود پرچم ولایت در آن برافراشته نمیشود.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;"> در دعای «اَللهُمَ أَخْرِجْ حُبَ الدُّنْیَا مِنْ قَلْبِی» انسان در اين دعا رفع غصهها و معاصی را از قلب خویش خواستار است تا با وجودی مطهر و دور از نجاست قابلیت و لیاقت نصب پرچم را داشته باشد.</span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #008000;"><strong>هنگامیکه انسان پیوند دائم با امام دارد، همواره از سوی تاریکی به طرف نور در حرکت است. این حرکت علامت عزت اوست چراکه پرچم ولایت در مسجد وجودش نصب گردیده است.</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;">درصورتیکه وجود انسان با نور امام وسیع گردد از ناپایداری جدا میشود زیرا شئ ناپایدار در خور تکریم الهی نیست.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;">زیارت آل یس/</span><span style="font-size: 10pt;">استادبروجردی</span></p><p> </p><div class="item_footer"><p><small><a >مطلب اصلی</a> در <a >کوثربلاگ </a>ارسال شده است.</small></p></div>
زیارت آل یاسین

السَّلامُ عَلَيکَ أيُّهَا الْعَلَمُ الْمَنصوبُ
سلام بر تو ای پرچم افراشته

وجودمقدس امام زمان عجلاللهتعالیفرجه چون پرچمی نمایان و برافراشته است كه بايددر مکانی مقدس و مطهر نصب شود.

خداوندسبحان اين پرچم را در قلب مؤمن قرار داده است.

در حدیث مشهور آمده است که:
« قَلْبُ الْمُؤْمِنِ عَرْشُ الرَّحْمن. »
«دل انسان با ایمان تخت پادشاهی خداوند رحمان است»
بحارالانوار، ج ۵۵، ص ۳۹

حضرت آیت الله بهجت رحمة الله میفرمودند: امام زمان در دل هر شیعه یک مسجد دارد.

چنانچه قلب انسان مملو از حب دنیا و معصیت گردد و وجودش به مرداری تبديل شود پرچم ولایت در آن برافراشته نمیشود.

در دعای «اَللهُمَ أَخْرِجْ حُبَ الدُّنْیَا مِنْ قَلْبِی» انسان در اين دعا رفع غصهها و معاصی را از قلب خویش خواستار است تا با وجودی مطهر و دور از نجاست قابلیت و لیاقت نصب پرچم را داشته باشد.

هنگامیکه انسان پیوند دائم با امام دارد، همواره از سوی تاریکی به طرف نور در حرکت است. این حرکت علامت عزت اوست چراکه پرچم ولایت در مسجد وجودش نصب گردیده است.

درصورتیکه وجود انسان با نور امام وسیع گردد از ناپایداری جدا میشود زیرا شئ ناپایدار در خور تکریم الهی نیست.

زیارت آل یس/استادبروجردی

]]>
https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/پرچم-افراشته-در-قلب-مومن#Idea https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/?tempskin=_rss2&disp=Idea&p=1503444
درس بزرگ امام جواد علیه السلام https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/درس-بزرگ-امام-جواد-علیه-السلام 13:59:00 +0430 چهارشنبه، 8 تیر 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه مناسبت ها 1481639@https://kowsarblog.ir/ <p><span style="font-size: 10pt; color: #008000;"><strong><img style="display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;" src="https://kowsarblog.ir/media/blogs/alzahra-oromiye/quick-uploads/r-4.jpg" alt="امام جواد" width="350" height="200" /></strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #008000;"><strong>درس بزرگ امام جواد علیه السلام</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;"><strong>آن درس بزرگ اين است كه در هنگامي كه در مقابل قدرتهاي منافق و رياكار قرار ميگيريم، بايد همت كنيم كه هوشياري مردم را براي مقابلهي با اين قدرتها برانگيزيم</strong>. </span></p><p><span style="font-size: 10pt;">اگر دشمن، صريح و آشكار دشمني بكند و اگر ادعا و رياكاري نداشته باشد، كار او آسانتر است. اما وقتي دشمني مانند مأمون عباسي چهرهاي از قداست و طرفداري از اسلام براي خود ميآرايد، شناختن او براي مردم مشكل است. </span></p><p><span style="font-size: 10pt;">در دوران ما و در همهي دورانهاي تاريخ، قدرتمندان هميشه سعي كردهاند وقتي از مقابلهي روياروي با مردم عاجز شدند دست به حيلهي رياكاري و نفاق بزنند.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;"><strong>شهادت مظلومانه جوانترين شمع هدايت و نهمين بحر کرامت، به ساحت مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی مسلمانان جهان تسليت و تعزيت باد</strong>.</span></p><div class="item_footer"><p><small><a >مطلب اصلی</a> در <a >کوثربلاگ </a>ارسال شده است.</small></p></div> امام جواد

درس بزرگ امام جواد علیه السلام

آن درس بزرگ اين است كه در هنگامي كه در مقابل قدرتهاي منافق و رياكار قرار ميگيريم، بايد همت كنيم كه هوشياري مردم را براي مقابلهي با اين قدرتها برانگيزيم.

اگر دشمن، صريح و آشكار دشمني بكند و اگر ادعا و رياكاري نداشته باشد، كار او آسانتر است. اما وقتي دشمني مانند مأمون عباسي چهرهاي از قداست و طرفداري از اسلام براي خود ميآرايد، شناختن او براي مردم مشكل است.

در دوران ما و در همهي دورانهاي تاريخ، قدرتمندان هميشه سعي كردهاند وقتي از مقابلهي روياروي با مردم عاجز شدند دست به حيلهي رياكاري و نفاق بزنند.

شهادت مظلومانه جوانترين شمع هدايت و نهمين بحر کرامت، به ساحت مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی مسلمانان جهان تسليت و تعزيت باد.

]]>
https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/درس-بزرگ-امام-جواد-علیه-السلام#Idea https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/?tempskin=_rss2&disp=Idea&p=1481639
جملات زیبا از شهید بهشتی https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/جملات-زیبا-از-شهید-بهشتی 10:08:00 +0430 سه شنبه، 7 تیر 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه مناسبت ها 140328@https://kowsarblog.ir/ <p> </p><p><img style="display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;" src="/media/blogs/alzahra-oromiye/1_____20110630_1205011004_1.jpg" alt="" width="429" height="296" /></p><p><span style="font-size: large; color: #000080;"><strong> </strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #000080; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong>جملات زیبا از شهید بهشتی</strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong> </strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong>ما ایمانمان را، اخلاصمان را، عملمان را درست میکنیم و با اسلام منطبق میکنیم، {اگر} این را داشته باشیم یاری خدا، تضمین شده است.</strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="color: #000080;">&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;.</span><br /></strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; color: #000080; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong>در زندگی دنبال کسانی حرکت کنید که</strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; color: #000080; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong>هر چه به جنبه های خصوصی تر زندگی ایشان نزدیک شوید تجلی ایمان را بیشتر می بینید.</strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong> </strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong><span style="color: #000080;">&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;&#8230;</span><br /></strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong>آیا نگریسته ای به انسانی که&#8230; هوس کیش است؟</strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong>هواپرست است و با اینکه خیلی عالم است و دارای گنجینه معلومات، اما خدا او را گمراه کرده است؟</strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"><strong>خیلی هستند که عالمند اما رهرو رهیاب نیستند.</strong></span></p><p style="text-align: left;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif;"> </span></p><p style="text-align: left;"><span style="font-size: 8pt;">راست قامتان جاودانه تاریخ</span></p><div class="item_footer"><p><small><a >مطلب اصلی</a> در <a >کوثربلاگ </a>ارسال شده است.</small></p></div>

جملات زیبا از شهید بهشتی

ما ایمانمان را، اخلاصمان را، عملمان را درست میکنیم و با اسلام منطبق میکنیم، {اگر} این را داشته باشیم یاری خدا، تضمین شده است.

…………….

در زندگی دنبال کسانی حرکت کنید که

هر چه به جنبه های خصوصی تر زندگی ایشان نزدیک شوید تجلی ایمان را بیشتر می بینید.

………………

آیا نگریسته ای به انسانی که… هوس کیش است؟

هواپرست است و با اینکه خیلی عالم است و دارای گنجینه معلومات، اما خدا او را گمراه کرده است؟

خیلی هستند که عالمند اما رهرو رهیاب نیستند.

راست قامتان جاودانه تاریخ

]]>
https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/جملات-زیبا-از-شهید-بهشتی#Idea https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/?tempskin=_rss2&disp=Idea&p=140328
ثواب ندارد، کباب هم دارد! https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/ثواب-ندارد-کباب-هم-دارد-9 12:45:00 +0430 یکشنبه، 29 خرداد 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه اخلاقی 1475018@https://kowsarblog.ir/ <p><img src="https://kowsarblog.ir/media/blogs/alzahra-oromiye/quick-uploads/_-191.jpg" alt="آیت اللله مجتهدی تهرانی" width="149" height="111" /></p><p><br /><span style="font-size: 10pt; color: #333300;"><strong>ثواب ندارد، کباب هم دارد!</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;">اگر فامیلی دارید که وضع مالی خوبی ندارد، شما هروقت به دیدارش مےروید یه گونی برنج و دو کیلو روغن و &#8230; برایش ببرید.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;">اینها صله رحِم است، نه اینکه بروی تو خونش بنشینی و میوهاش را هم بخوری، اونو تو قرض بندازی! بعد بگی الحمدلله صله رحم بجا آوردم.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;"><strong>این صله رحم ثواب ندارد، کباب دارد!</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;">آیت الله مجتهدی تهرانی(ره)</span></p><div class="item_footer"><p><small><a >مطلب اصلی</a> در <a >کوثربلاگ </a>ارسال شده است.</small></p></div> آیت اللله مجتهدی تهرانی


ثواب ندارد، کباب هم دارد!

اگر فامیلی دارید که وضع مالی خوبی ندارد، شما هروقت به دیدارش مےروید یه گونی برنج و دو کیلو روغن و … برایش ببرید.

اینها صله رحِم است، نه اینکه بروی تو خونش بنشینی و میوهاش را هم بخوری، اونو تو قرض بندازی! بعد بگی الحمدلله صله رحم بجا آوردم.

این صله رحم ثواب ندارد، کباب دارد!

آیت الله مجتهدی تهرانی(ره)

]]>
https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/ثواب-ندارد-کباب-هم-دارد-9#Idea https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/?tempskin=_rss2&disp=Idea&p=1475018
سفارش عبادی برای فعالان رسانهای https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/سفارش-عبادی-برای-فعالان-رسانه-ای 12:25:00 +0430 یکشنبه، 29 خرداد 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه اجتماعیاخلاقیفرهنگی 1475016@https://kowsarblog.ir/ <p><br /><span style="font-size: 10pt; color: #0000ff;"><strong> سفارش عبادی برای فعالان رسانهای</strong></span></p><p><br /><span style="font-size: 10pt;"><strong><span style="color: #000080;">◽️ هر روز نماز امامزمان(عجّل الله فرجه الشریف) که در اعمال روز جمعه وارد شده و در مفاتیح آمده است را بخوانید. این نماز را بهتر است صبح یا قبل از شروع کار بخوانید. </span></strong></span><br /><span style="font-size: 10pt;"><strong><span style="color: #000080;">کسی که وارد میدانهای بزرگ میشود و میخواهد گرههای بزرگ را باز کند، باید توسّلاتش محکم باشد.</span></strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;">◽️ در آخر شب هم دعای «یونس بن عبدالرّحمن» را که در مفاتیحالجنان بعد از دعای عهد آمده است، بخوانید (اللّٰهُمَّ ادْفَعْ عَنْ وَلِیِّک&#8230;).</span></p><p><span style="font-size: 10pt;">◽️ تنظیمات کاریتان هم بهگونهای باشد که زودتر بخوابید و سحر بیدار شوید.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;">فکرکردنها و طراحیهایتان را به سحر انتقال بدهید؛ در این صورت، برکت پیدا میکند و زمین تا آسمان متفاوت میشود. فکرِ در سحر بعد از بیداری شب، غیر از فکرِ خستۀ ساعت یازده شب است و نهفقط خستگی، بلکه فضا، فضای مناسبی نیست.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;">البته این کار احتیاج دارد به خوابیدن در اولِ شب. نمیشود انسان دیر بخوابد و سحر بیدار شود! کار را تعطیل نکنید، منتها اگر میخواهید شانزده ساعت کار کنید این کار را از آن طرف شروع کنید.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;">حضرت نماز عشا را میخواندند و میخوابیدند؛ از آن طرف هم: «قُمِ اللَّيْلَ إِلَّا قَلِيلًا. نِصْفَهُ أَوِ انْقُصْ مِنْهُ قَلِيلًا. أَوْ زِدْ عَلَيْهِ وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِيلًا».</span></p><p><span style="font-size: 10pt;">عمدۀ عبادات، برای فرصتِ بیداری بعد از خواب ابتدای شب است. بهوقت خوابیدن، و بهوقت از خواب بیدار شدن، و حتی تجزیۀ کردن خواب، اینها چیزهایی است که مؤثر است. </span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #3366ff;"><strong>برای توفیق در بیداری سحر، مداومت بر تلاوت دو سوره مزمّل و مدثّر، مؤثر است. در روز هم خواب قیلوله را فراموش نکنید.»</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;">پند علما/ استاد میرباقری</span></p><div class="item_footer"><p><small><a >مطلب اصلی</a> در <a >کوثربلاگ </a>ارسال شده است.</small></p></div>
سفارش عبادی برای فعالان رسانهای


◽️ هر روز نماز امامزمان(عجّل الله فرجه الشریف) که در اعمال روز جمعه وارد شده و در مفاتیح آمده است را بخوانید. این نماز را بهتر است صبح یا قبل از شروع کار بخوانید.
کسی که وارد میدانهای بزرگ میشود و میخواهد گرههای بزرگ را باز کند، باید توسّلاتش محکم باشد.

◽️ در آخر شب هم دعای «یونس بن عبدالرّحمن» را که در مفاتیحالجنان بعد از دعای عهد آمده است، بخوانید (اللّٰهُمَّ ادْفَعْ عَنْ وَلِیِّک…).

◽️ تنظیمات کاریتان هم بهگونهای باشد که زودتر بخوابید و سحر بیدار شوید.

فکرکردنها و طراحیهایتان را به سحر انتقال بدهید؛ در این صورت، برکت پیدا میکند و زمین تا آسمان متفاوت میشود. فکرِ در سحر بعد از بیداری شب، غیر از فکرِ خستۀ ساعت یازده شب است و نهفقط خستگی، بلکه فضا، فضای مناسبی نیست.

البته این کار احتیاج دارد به خوابیدن در اولِ شب. نمیشود انسان دیر بخوابد و سحر بیدار شود! کار را تعطیل نکنید، منتها اگر میخواهید شانزده ساعت کار کنید این کار را از آن طرف شروع کنید.

حضرت نماز عشا را میخواندند و میخوابیدند؛ از آن طرف هم: «قُمِ اللَّيْلَ إِلَّا قَلِيلًا. نِصْفَهُ أَوِ انْقُصْ مِنْهُ قَلِيلًا. أَوْ زِدْ عَلَيْهِ وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِيلًا».

عمدۀ عبادات، برای فرصتِ بیداری بعد از خواب ابتدای شب است. بهوقت خوابیدن، و بهوقت از خواب بیدار شدن، و حتی تجزیۀ کردن خواب، اینها چیزهایی است که مؤثر است.

برای توفیق در بیداری سحر، مداومت بر تلاوت دو سوره مزمّل و مدثّر، مؤثر است. در روز هم خواب قیلوله را فراموش نکنید.»

پند علما/ استاد میرباقری

]]>
https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/سفارش-عبادی-برای-فعالان-رسانه-ای#Idea https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/?tempskin=_rss2&disp=Idea&p=1475016
یا سریع الرّضا https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/یا-سریع-الرّضا 10:46:00 +0430 شنبه، 21 خرداد 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه مناسبت هادلنوشته 1032553@https://kowsarblog.ir/ <p style="text-align: center;"><img src="https://kowsarblog.ir/media/blogs/alzahra-oromiye/quick-uploads/photo_2020-07-03_01-34-42.jpg" alt="" width="379" height="379" /></p><p style="text-align: center;"><br /><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif; color: #800080;"><strong>یا رئوف!</strong></span><br /><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif; color: #3366ff;"><strong>من نام تو را سوگند همه دعاهای فرجم کردهام&#8230;</strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif; color: #800080;"><strong>یا سریع الرّضا،</strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif; color: #3366ff;"><strong>بحق علی بن موسی الرّضا، </strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif; color: #3366ff;"><strong>عجّل لولیک الفرج&#8230;</strong></span></p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; font-family: IRANSans, arial, helvetica, sans-serif; color: #3366ff;"><strong>میلاد حضرت رئوف، سلطان سریرِ ارتضاء، مولا امامرضا علیهالسلام، مبارک</strong></span></p><p> </p><div class="item_footer"><p><small><a >مطلب اصلی</a> در <a >کوثربلاگ </a>ارسال شده است.</small></p></div>


یا رئوف!
من نام تو را سوگند همه دعاهای فرجم کردهام…

یا سریع الرّضا،

بحق علی بن موسی الرّضا،

عجّل لولیک الفرج…

میلاد حضرت رئوف، سلطان سریرِ ارتضاء، مولا امامرضا علیهالسلام، مبارک

]]>
https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/یا-سریع-الرّضا#Idea https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/?tempskin=_rss2&disp=Idea&p=1032553
مراسم وداع با پیکر آیت الله فاطمی نیا https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/مراسم-وداع-با-پیکر-آیت-الله-فاطمی-نیا 10:21:00 +0430 سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه اجتماعیکلام بزرگان 1472068@https://kowsarblog.ir/ <p><img style="display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;" src="https://kowsarblog.ir/media/blogs/alzahra-oromiye/quick-uploads/th-2.jpg" alt="استاد فاطمی نیا" width="229" height="152" /></p><p><br /><span style="font-size: 10pt;"><strong>دیروز مراسم وداع با پیکر آیت الله فاطمی نیا در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;">در این مراسم حجت الاسلام سید حسین فاطمی نیا به نقل چند خاطره از پدر پرداخت.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;">وی با بیان اینکه دفعه آخر که عازم بیمارستان بودیم ایشان درخواست کردند برایشان روضه حضرت علی اصغر (ع) بخوانیم افزود : بارها از پدر می خواستیم روضه شش ماهه کربلا را بخوانند و هربار به نحوی طفره می رفتند ، یک بار که علت را از ایشان جویا شدم گفتند : پسرجان من اگر بر روی روضه حضرت علی اصغر (ع) متمرکز شوم می میرم.</span></p><p> </p><p><span style="font-size: 10pt;">سید حسین فاطمی نیا با نقل خاطره دیگری از آخرین روزهای پدر گفت :</span><br /><span style="font-size: 10pt;">در شب بیست و یکم رمضان امسال در حالی که ایشان بیهوش بودند ، توفیق داشتم قرآن روی سرشان بگیرم ، خدا شاهد وقتی به ذکر بفاطمة رسیدیم ایشان چشم هایشان را باز کردند و فرمودند:</span><br /><span style="font-size: 10pt;">اگر این یک کلمه درست گفته شود ، همه مشکلات حل می شود!</span></p><p> </p><p style="text-align: center;"><span style="font-size: 10pt; color: #008000;"><strong>روحشان شاد و یادشان گرامی باد</strong></span></p><p style="text-align: center;"> </p><p style="text-align: center;"> </p><div class="item_footer"><p><small><a >مطلب اصلی</a> در <a >کوثربلاگ </a>ارسال شده است.</small></p></div> استاد فاطمی نیا


دیروز مراسم وداع با پیکر آیت الله فاطمی نیا در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید حسین فاطمی نیا به نقل چند خاطره از پدر پرداخت.

وی با بیان اینکه دفعه آخر که عازم بیمارستان بودیم ایشان درخواست کردند برایشان روضه حضرت علی اصغر (ع) بخوانیم افزود : بارها از پدر می خواستیم روضه شش ماهه کربلا را بخوانند و هربار به نحوی طفره می رفتند ، یک بار که علت را از ایشان جویا شدم گفتند : پسرجان من اگر بر روی روضه حضرت علی اصغر (ع) متمرکز شوم می میرم.

سید حسین فاطمی نیا با نقل خاطره دیگری از آخرین روزهای پدر گفت :
در شب بیست و یکم رمضان امسال در حالی که ایشان بیهوش بودند ، توفیق داشتم قرآن روی سرشان بگیرم ، خدا شاهد وقتی به ذکر بفاطمة رسیدیم ایشان چشم هایشان را باز کردند و فرمودند:
اگر این یک کلمه درست گفته شود ، همه مشکلات حل می شود!

روحشان شاد و یادشان گرامی باد

]]>
https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/مراسم-وداع-با-پیکر-آیت-الله-فاطمی-نیا#Idea https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/?tempskin=_rss2&disp=Idea&p=1472068
دروغ، فقط گفتنش حرامه، ولی نوشتنش حرام نیست!!! https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/دروغ-فقط-گفتنش-حرامه-ولی-نوشتنش-حرام-نیست 10:02:00 +0430 سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه اجتماعیکلام بزرگان 1472067@https://kowsarblog.ir/ <p> </p><p><span style="font-size: 10pt;"> پیامبر اکرم (صلّیاللهعلیهوآله):</span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #800000;"><strong>«إذا كَذَبَ الْعَبْدُ كِذْبَةً تَباعَدَ الْمَلَكُ مِنْهُ مَسِيرَةَ مِيلٍ مِنْ نَتْنِ ما جاءَ بِهِ».</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;">وقتی یه کسی دروغ میگه، بوی گندی سراسر وجودش رو فرامیگیره و بههمینخاطر دو تا فرشته نویسنده اعمال که همراهش بودن، بهاندازه یک میل ازش دور میشن</span><br /><span style="font-size: 10pt;"> شرح نهجالبلاغه ابن أبي الحديد ، ج۶، ص۳۵۷.</span></p><p> </p><p> <span style="font-size: 10pt;"><strong>بعضیا فکر میکنن دروغ، فقط گفتنش حرامه، ولی نوشتنش حرام نیست؛ ولی از امروز بدونیم که دروغ به هر صورتی اِبراز بشه، چه با حرف، چه با نوشته، چه با پیامک و حتّی با رفتار، همه و همه دروغه و گناه کبیره.</strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt;">به دروغهای غیر گفتاری اصطلاحاً میگن: «دروغ عملی». به فتوای مراجع معظّم تقلید، دروغ عملی هم مثل دروغ کلامی حرامه.</span></p><p> </p><p><span style="font-size: 10pt;"><strong><span style="color: #003300;">مرحوم آیت الله بهجت دراینباره فرمودن: «كِذب به اخبار عمدى از خلاف واقع، به هر دالّى باشد اگر چه اشاره يا كتابت يا فعل باشد، حرام است. و اقسام دلالت فرقى ندارند. حتى دلالت التزاميۀ انشا بر واقعيّت مبدء و ملاك نفسانى، با عدم واقعيّت، كذبِ محرّم است.»</span></strong></span></p><p> </p><p> </p><p> </p><div class="item_footer"><p><small><a >مطلب اصلی</a> در <a >کوثربلاگ </a>ارسال شده است.</small></p></div> پیامبر اکرم (صلّیاللهعلیهوآله):

«إذا كَذَبَ الْعَبْدُ كِذْبَةً تَباعَدَ الْمَلَكُ مِنْهُ مَسِيرَةَ مِيلٍ مِنْ نَتْنِ ما جاءَ بِهِ».

وقتی یه کسی دروغ میگه، بوی گندی سراسر وجودش رو فرامیگیره و بههمینخاطر دو تا فرشته نویسنده اعمال که همراهش بودن، بهاندازه یک میل ازش دور میشن
شرح نهجالبلاغه ابن أبي الحديد ، ج۶، ص۳۵۷.

بعضیا فکر میکنن دروغ، فقط گفتنش حرامه، ولی نوشتنش حرام نیست؛ ولی از امروز بدونیم که دروغ به هر صورتی اِبراز بشه، چه با حرف، چه با نوشته، چه با پیامک و حتّی با رفتار، همه و همه دروغه و گناه کبیره.

به دروغهای غیر گفتاری اصطلاحاً میگن: «دروغ عملی». به فتوای مراجع معظّم تقلید، دروغ عملی هم مثل دروغ کلامی حرامه.

مرحوم آیت الله بهجت دراینباره فرمودن: «كِذب به اخبار عمدى از خلاف واقع، به هر دالّى باشد اگر چه اشاره يا كتابت يا فعل باشد، حرام است. و اقسام دلالت فرقى ندارند. حتى دلالت التزاميۀ انشا بر واقعيّت مبدء و ملاك نفسانى، با عدم واقعيّت، كذبِ محرّم است.»

]]>
https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/دروغ-فقط-گفتنش-حرامه-ولی-نوشتنش-حرام-نیست#Idea https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/?tempskin=_rss2&disp=Idea&p=1472067
گزارش فعالیت مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه در ماه رمضان https://alzahra-oromiye.kowsarblog.ir/گزارش-فعالیت-مدرسه-علمیه-الزهرا-س-ارومیه-در-ماه-رمضان 13:27:00 +0430 دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 مدرسه علمیه الزهراء«س»ارومیه اخبار مدرسه 1472022@https://kowsarblog.ir/ <p><span style="font-size: 10pt;"><img style="float: left;" src="https://kowsarblog.ir/media/blogs/haayat/quick-uploads/_-88.jpg" alt="حوزه الزهراء س ارومیه" width="199" height="267" /></span></p><p> </p><p> </p><p><span style="font-size: 10pt; color: #003300;"><strong> برنامه پخت و توزیع افطاری برای خانواده مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، </strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #003300;"><strong>تهیه بسته های کمک معیشتی ارزاق، </strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #003300;"><strong>شناسایی خانواده های نیازمند و رسیدگی و رفع نیاز آن ها در حد توان </strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #003300;"><strong>از دیگر برنامه هایی بود که در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه </strong></span></p><p><span style="font-size: 10pt; color: #003300;"><strong>همچون سال های گذشته اجراء شد.</strong></span></p><p> </p><p><span style="font-size: 10pt;">نسیبه خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه، اظهار داشت: مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه به رسم هر ساله در ماه رمضان برنامه های متنوعی برای طلاب و عموم مردم برگزار کرد که جمع خوانی های قرانی کریم به صورت مستمر در مدرسه برای طلاب در حال تحصیل از جمله آن ها بود.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;">وی اظهار کرد: مبلغات مدرسه الزهرا (س) برای حضور در جلسات خانگی و مساجد با هدف رونق بخشی به جلسات بانوان، بیان معارف ناب اسلام، پاسخ گویی به احکام و سؤالات اعزام شدند. طلاب خواهر در کنار این جلسات تبلیغی، به تبلیغ پذیرش حوزه های علمیه خواهران نیز پرداختند.</span></p><p><span style="font-size: 10pt;">معاون مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه ادامه داد: برنامه پخت و توزیع افطاری برای خانواده مددجویان تحت پ ...

ما را در سایت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 22:56

صفحه بندی